Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın
Ayrıca, hesabınızla ücretsiz olarak seçilen makaleler ve diğer premium içerik için özel erişim – ücretsiz.
E -postanızı girip devam ederek devam ederek, Haberler'un finansal teşvik bildirimimizi içeren kullanım şartlarını ve gizlilik politikasını kabul ediyorsunuz.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
American Airlines, sinir bozucu “Kapı biti” yolcuların sırası olmadan önce bir uçak kurmasına izin vermeme vaadini koruyor gibi görünüyor.
Bir uçuş yolcusu ve Reddit kullanıcısı, havayolunun “Gate Bitleri” ne karşı güçlü baskısını düzenleyen bir American Airlines Gate acentesi hakkında yeni bir havaalanı hikayesini paylaşmak için sosyal medya platformuna gitti.
Son broşür, R/AmericanAirlines Subreddit Thread üzerine yazan, doğru biniş bölgesini güçlü bir şekilde uygulayan Havaalanı Pensacola, Florida'da bir kapı aracısını alkışlıyor.
American Airlines 'Gate Bit' baskısını 100'den fazla havaalanına genişletiyor
Reddit kullanıcısı, “Bu sabah PNS'de harika bir kapı ajanı aktif olarak, bölgeleri çağrılmayan yatılı insanlardan aktif olarak geri çeviriyordu.”
American Airlines, bölgeleri uygulayarak uçaklara erken binmeye çalışan insanları yıkmaya devam ediyor. (Istock)
Kullanıcı, “Bölge 5 ile binmeye çalışan Flustered ve Kızgın Bölge 9 yolcusu bir yuhdu.”
Haberler Digital yorum için Reddit kullanıcısına ulaştı.
“Kapı biti”, hattı kesmeye ve uçağa uygun yatılı bölgelerinden daha erken binmeye çalışan yolcuları ifade eder.
American Airlines, bölgelerine binen uçuş yolcuları hakkında kapı temsilcilerini bilgilendiren teknolojiyi deneyerek bu önlenebilir sorun üzerinde çalışıyor.
Havaalanı yolcuları biniş sürecinde hatları atlarken Amerikan havayolları 'kapı bitine' karşı kırılıyor
Bir American Airlines sözcüsü daha önce Haberler Digital'e verdiği demeçte, “Yeni teknoloji, müşterilerin öncelikli binişin avantajlarını kolaylıkla almasını sağlamak için tasarlandı ve ekibimiz için yatılı ilerlemeye daha fazla görünürlük sağlayarak biniş deneyimini geliştirmeye yardımcı oluyor.” Dedi.
Haberler Digital ek yorum için American Airlines'a ulaştı.
Bir Reddit kullanıcısı (resimde değil), Flyers'ın sırayla binmesini yasaklayan yeni teknolojisi ile Amerikan Havayolları'nın ne kadar katı olduğuna tanık olduklarını söylüyor. (Istock)
Teknoloji, “ekip üyelerine her biniş grubundaki müşteri sayısı hakkında daha fazla bilgi sağlar” ve havayolu sitesine göre “gelen uçuş bağlantıları için beklenen varış süresini gösterir”.
Uyarı sistemi henüz tüm havaalanlarında tam olarak uygulanmamıştır, ancak ülke çapında yavaş bir sunum devam etmektedir.
Havayolu aktif olarak doğru bölgelerinden önce sıraya girip binişli uçuş yolcularını aktif olarak çağırıyor.
'Koridor Bitleri' sosyal medya tartışmasını kıvılcımlamak için son hava yolculuğu rahatlamasıdır
“AA'nın gittikçe daha geç zorluyor gibi geliyor. Bu en azından 5. yazı [I’ve] Geçtiğimiz birkaç ay boyunca bunu gördü, “başka bir Reddit kullanıcısı iş parçacığında.
Reddit kullanıcıları havaalanlarındaki “kapı biti” sorunu hakkında konuşmaya devam ediyor ve American Airlines'ın yeni teknoloji ve protokol konusunda yolcuları uyardığını fark ettiler. (Istock)
Başka bir kullanıcı, “Binişten önce tarayıcılarını grupları zorlamak için 'yükselttiklerini' duyuruyorlar. Sanırım Ocak ayında söylemelerini duymaya başladım.”
X'teki diğer sosyal medya kullanıcıları, uygulanan yeni uyarı sistemi hakkında yorum yapıyorlar.
Bir X kullanıcısı, “Yatılı bölgelerin biniş geçiş QR kodunuzun bir parçası olmadığı her zaman kirli bir sırdı, bu nedenle geçitinizi kapıya taradığınızda, Gate Agent'ın görsel olarak bakmadıkça hangi bölgede olduğunuzu bilmediği hakkında hiçbir fikri yok.”
Yaşam tarzı bültenimize kaydolmak için buraya tıklayın
Başka bir X kullanıcısı, “Bu konuda bir sorunu olan tek kişi sorun,” diye yazdı.
Yatılı bölgeler American Airlines tarafından uygulanıyor ve bir Reddit kullanıcısı (resimde değil) havaalanında son “Kapı biti” karşılaşmalarını paylaştı. (Istock)
“Kapı biti” uyarı sistemi ilk olarak yoğun tatil seyahat sezonundan hemen önce Kasım ayında piyasaya sürüldü.
American'ın havaalanı operasyonları, rezervasyonlar ve hizmet kurtarma kıdemli başkan yardımcısı Julie Rath, 2024'te yayınlanan basın açıklamasında, “Müşteriler ve ekip üyelerinin ilk olumlu tepkisi beklentilerimizi aştı, bu yüzden bu teknolojiyi Şükran Günü tatilinden önce sunmak için heyecanlıyız.” Dedi.
Daha fazla yaşam tarzı makalesi için FoxNews.com/Lifestyle adresini ziyaret edin.
Bu yeni teknolojinin, herkesi doğru biniş bölgesinde tutmak ve çizgiyi atlamamak amacıyla daha fazla American Airlines Gates'de görülmeye devam edeceği bildiriliyor.
Florida, Door Dora'da bulunan eski bir uçuş görevlisi ve görgü uzmanı Jacqueline Whitmore, Haberler Digital'e havayollarının en son taktiğini desteklediğini söyledi.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Whitmore, “Bu yeni prosedürü iyi bir şey olarak görüyorum. Biniş sürecini hızlandırmaya ve insanları dürüst tutmaya yardımcı olacak.” Dedi.
Ayrıca, hesabınızla ücretsiz olarak seçilen makaleler ve diğer premium içerik için özel erişim – ücretsiz.
E -postanızı girip devam ederek devam ederek, Haberler'un finansal teşvik bildirimimizi içeren kullanım şartlarını ve gizlilik politikasını kabul ediyorsunuz.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
American Airlines, sinir bozucu “Kapı biti” yolcuların sırası olmadan önce bir uçak kurmasına izin vermeme vaadini koruyor gibi görünüyor.
Bir uçuş yolcusu ve Reddit kullanıcısı, havayolunun “Gate Bitleri” ne karşı güçlü baskısını düzenleyen bir American Airlines Gate acentesi hakkında yeni bir havaalanı hikayesini paylaşmak için sosyal medya platformuna gitti.
Son broşür, R/AmericanAirlines Subreddit Thread üzerine yazan, doğru biniş bölgesini güçlü bir şekilde uygulayan Havaalanı Pensacola, Florida'da bir kapı aracısını alkışlıyor.
American Airlines 'Gate Bit' baskısını 100'den fazla havaalanına genişletiyor
Reddit kullanıcısı, “Bu sabah PNS'de harika bir kapı ajanı aktif olarak, bölgeleri çağrılmayan yatılı insanlardan aktif olarak geri çeviriyordu.”
American Airlines, bölgeleri uygulayarak uçaklara erken binmeye çalışan insanları yıkmaya devam ediyor. (Istock)
Kullanıcı, “Bölge 5 ile binmeye çalışan Flustered ve Kızgın Bölge 9 yolcusu bir yuhdu.”
Haberler Digital yorum için Reddit kullanıcısına ulaştı.
“Kapı biti”, hattı kesmeye ve uçağa uygun yatılı bölgelerinden daha erken binmeye çalışan yolcuları ifade eder.
American Airlines, bölgelerine binen uçuş yolcuları hakkında kapı temsilcilerini bilgilendiren teknolojiyi deneyerek bu önlenebilir sorun üzerinde çalışıyor.
Havaalanı yolcuları biniş sürecinde hatları atlarken Amerikan havayolları 'kapı bitine' karşı kırılıyor
Bir American Airlines sözcüsü daha önce Haberler Digital'e verdiği demeçte, “Yeni teknoloji, müşterilerin öncelikli binişin avantajlarını kolaylıkla almasını sağlamak için tasarlandı ve ekibimiz için yatılı ilerlemeye daha fazla görünürlük sağlayarak biniş deneyimini geliştirmeye yardımcı oluyor.” Dedi.
Haberler Digital ek yorum için American Airlines'a ulaştı.

Bir Reddit kullanıcısı (resimde değil), Flyers'ın sırayla binmesini yasaklayan yeni teknolojisi ile Amerikan Havayolları'nın ne kadar katı olduğuna tanık olduklarını söylüyor. (Istock)
Teknoloji, “ekip üyelerine her biniş grubundaki müşteri sayısı hakkında daha fazla bilgi sağlar” ve havayolu sitesine göre “gelen uçuş bağlantıları için beklenen varış süresini gösterir”.
Uyarı sistemi henüz tüm havaalanlarında tam olarak uygulanmamıştır, ancak ülke çapında yavaş bir sunum devam etmektedir.
Havayolu aktif olarak doğru bölgelerinden önce sıraya girip binişli uçuş yolcularını aktif olarak çağırıyor.
'Koridor Bitleri' sosyal medya tartışmasını kıvılcımlamak için son hava yolculuğu rahatlamasıdır
“AA'nın gittikçe daha geç zorluyor gibi geliyor. Bu en azından 5. yazı [I’ve] Geçtiğimiz birkaç ay boyunca bunu gördü, “başka bir Reddit kullanıcısı iş parçacığında.

Reddit kullanıcıları havaalanlarındaki “kapı biti” sorunu hakkında konuşmaya devam ediyor ve American Airlines'ın yeni teknoloji ve protokol konusunda yolcuları uyardığını fark ettiler. (Istock)
Başka bir kullanıcı, “Binişten önce tarayıcılarını grupları zorlamak için 'yükselttiklerini' duyuruyorlar. Sanırım Ocak ayında söylemelerini duymaya başladım.”
X'teki diğer sosyal medya kullanıcıları, uygulanan yeni uyarı sistemi hakkında yorum yapıyorlar.
Bir X kullanıcısı, “Yatılı bölgelerin biniş geçiş QR kodunuzun bir parçası olmadığı her zaman kirli bir sırdı, bu nedenle geçitinizi kapıya taradığınızda, Gate Agent'ın görsel olarak bakmadıkça hangi bölgede olduğunuzu bilmediği hakkında hiçbir fikri yok.”
Yaşam tarzı bültenimize kaydolmak için buraya tıklayın
Başka bir X kullanıcısı, “Bu konuda bir sorunu olan tek kişi sorun,” diye yazdı.

Yatılı bölgeler American Airlines tarafından uygulanıyor ve bir Reddit kullanıcısı (resimde değil) havaalanında son “Kapı biti” karşılaşmalarını paylaştı. (Istock)
“Kapı biti” uyarı sistemi ilk olarak yoğun tatil seyahat sezonundan hemen önce Kasım ayında piyasaya sürüldü.
American'ın havaalanı operasyonları, rezervasyonlar ve hizmet kurtarma kıdemli başkan yardımcısı Julie Rath, 2024'te yayınlanan basın açıklamasında, “Müşteriler ve ekip üyelerinin ilk olumlu tepkisi beklentilerimizi aştı, bu yüzden bu teknolojiyi Şükran Günü tatilinden önce sunmak için heyecanlıyız.” Dedi.
Daha fazla yaşam tarzı makalesi için FoxNews.com/Lifestyle adresini ziyaret edin.
Bu yeni teknolojinin, herkesi doğru biniş bölgesinde tutmak ve çizgiyi atlamamak amacıyla daha fazla American Airlines Gates'de görülmeye devam edeceği bildiriliyor.
Florida, Door Dora'da bulunan eski bir uçuş görevlisi ve görgü uzmanı Jacqueline Whitmore, Haberler Digital'e havayollarının en son taktiğini desteklediğini söyledi.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
Whitmore, “Bu yeni prosedürü iyi bir şey olarak görüyorum. Biniş sürecini hızlandırmaya ve insanları dürüst tutmaya yardımcı olacak.” Dedi.