Flyers, büyük havayollarını American Airlines 'politikasına benzer' Gate biti 'baskılarını uygulamaya çağırıyor

rookiemag

New member
Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın

Ayrıca, hesabınızla ücretsiz olarak seçilen makaleler ve diğer premium içerik için özel erişim – ücretsiz.

E -postanızı girip devam ederek devam ederek, Haberler'un finansal teşvik bildirimimizi içeren kullanım şartlarını ve gizlilik politikasını kabul ediyorsunuz.

Geçerli bir e.

Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.

Gezginler, havayollarını biniş sürecinde aktif olarak durdurmaya çağırıyor.

American Airlines, insanların “Kapı Bitleri” olarak bilinen uygun bölgelerinden önce yatılmasını yasaklamaya başladı.

Geçen yıl, Şükran Günü'nden önce, Amerikan, bir yolcunun belirlenen ödevlerinden önce binmeye çalıştığında, GATE temsilcilerini duyabilir bir şekilde uyaran biniş sırasında kullanılan yeni bir teknoloji sundu.

American Airlines Yolcu, Binişin Önünde 'Kapı Bitleri' baskısına şahit olduğunu iddia ediyor

Diğer havayolları henüz bu protokolü benimsemedi ve gezginler kapı bitlerinin olumsuz etkilerini fark ediyor gibi görünüyor.



Belirlenen bölgelerinin önünde bir uçağa binmeye çalışan kişilere “Kapı bitleri” denir. (Istock)


Bir uçuş yolcusu, seyahat trendini çevreleyen hayal kırıklıklarını ve diğer yolcuları nasıl olumsuz etkilediğini paylaşmak için Reddit Alt Taşıma R/UnitedAirlines'e götürdü.

“Kudos [American Airlines] Reddit kullanıcısı, atanan gruplarıyla binmek için çok fazla clueless olan ya da sadece daha hızlı bir şekilde binmek için digious olan can sıkıcı insanları engellemeye öncülük ettiği için.

Kullanıcı ayrıca kapı bitlerinin insanların bagajı nasıl topladığını etkilediğini söyledi.

“Tepegöz binası bir primle, bu sorun gerçekten önemlidir. [in] koltuğunuzun arkasında sıralar ve sonra beklemek zorunda [everyone] Sizinkini almadan önce eksikler. Ve oluyor, “diye yazdılar.

'Koridor Bitleri' sosyal medya tartışmasını kıvılcımlamak için son hava yolculuğu rahatlamasıdır

Diğer Reddit kullanıcıları, Gate bitleri hakkındaki duygularını paylaşmak için konuşmaya atladılar.


Git ajanına sahip adam, binmek üzere


Bir Reddit kullanıcısı (resimde değil) havayolları çağırıyor ve onlara “Kapı bitleri” nde American Airlines'ın yaptığı gibi çatlamaya başlamalarını söylüyor. (Istock)


“Bir kapı ajanı olarak, bu bizi geri kalanınız kadar rahatsız ediyor,” diye yazdı bir kullanıcı. “Bazen insanlar sinsi ve telefonlarındaki QR koduna dokunun, böylece grup numarasını göremeyiz, ancak son birkaç hafta içinde özellikle uygulamaya başladık.

“Evet, birinci grupta olan birinden ara sıra kokuşma gözü alıyorsunuz, ancak uçağın torbalarını almak ve onları orada kontrol etmek zorunda kalmaya değmez. Aynı kullanıcı devam etti.

Son zamanlarda uluslararası bir uçuşta uçtuğunu söyleyen başka bir kullanıcı, kapı ajanlarının atanan gruplarına binmedikleri için insanları uzaklaştırdığını söyledi.

“Ayrıca, her bir kişinin havai binaya tek bir daha büyük/rulo taşıma koymasını sağlayan bir uçuş görevlisi vardı (sırt çantası, ceket vb. Yok) ve insanları koltuğunuzun altına almaya zorluyorlardı) ve daha büyük taşımanızı koltuğunuzun üzerine koyabilirsiniz, sadece sizin tarafınızdan yürüdüğünüzde, koltuğunuzun üstünde olmasaydı kullanamazsanız,” diye yazdı.

Havaalanı yolcuları biniş sürecinde hatları atlarken Amerikan havayolları 'kapı bitine' karşı kırılıyor

“Bunu kesinlikle çok sevdim. Herkes çantalarını tepeye çıkarabildi, oturduğunuz yere yakındı ve bu havayoluna alışkın olan insanların, eşyaları için yer olacağını bildikleri için daha sonra yatılmadıkları görülüyordu.”

Kullanıcı, “Birleşik ve diğer taşıyıcılar bunu uygulaysalardı. Tüm biniş deneyimini kolaylaştırdı.”

Haberler Digital yorum için United Airlines ve American Airlines'a ulaştı.


Ticari uçakta havai depolama bölmesinde taşıma bagajı.


Birçok kişi, atanan bölgelerin önünde uçağa binen insanlarla ilgili sorunlarının, bu yolcuların değerli çöp kutusu alması ve diğer yolcu bagajları için yer bırakmadıklarını söylüyor. (Istock)


United, 2023'ten beri izlediği kendi biniş sürecine sahiptir, bu da tamamen koltuk yerlerine öncelik vermekle ilgilidir.

O zamanlar Chicago merkezli havayolu tarafından dahili bir not gönderildi ve personelin “pencere koltuklu ekonomi yolcuları olan ekonomisi hakkında bilgi verildi [boarding] Grup 3'te, Grup 4'te orta koltuklu yolcular ve Grup 5'teki koridor koltuklarında yolcular izledi.

Pencere-orta-koridor anlamına gelen Wilma olarak adlandırılan oturma planı, her uçuş için biniş sürecinde iki dakikaya kadar tasarruf sağlayacak. Değişim tüm yerli ve bazı uluslararası uçuşları etkileyecektir.

Daha fazla yaşam tarzı makalesi için FoxNews.com/Lifestyle adresini ziyaret edin

Kaliforniya merkezli görgü uzmanı Rosalinda Randall, yeni teknolojinin neden gerekli olabileceği konusunda fikir paylaştı.


Havaalanındaki insanlar sırada bekliyor


Bir görgü uzmanı olan Rosalinda Randall, “sosyal becerilerimiz ve nezaketimiz zayıfladıkça, yatılı bir teknoloji pozisyonu yaratmak garanti altına alınmış gibi” diyerek bir uyarı sistemi ihtiyacına cevap verdi. (Istock)


Randall, “Her zaman genel biniş sürecini aşmaya çalışan yolcular oldu. Bugün, daha yaygın hale geldi. Yakalandığında, onu kabul etmek veya bir klişe ile omuz silkmek yerine, 'Denemede zarar yok', hala taleplerinin yerine getirilmesini bekliyorlar.” Dedi.

“Kapı bitleri, atanan bölgelerinin önüne atlamak için farklı nedenlere sahip olabilir. Sıkı bir bağlantı uçuşu yapmak veya engelli bir yolcu ile seyahat etmek dışında sıranızı bekleyin.”

Randall, atanan bölgelerinden önce binenlerin bagajlarını “ana bin alanına” yerleştirmeyi seçtikleri takdirde “düşüncesiz” olduklarını söyledi.

Yaşam tarzı bültenimize kaydolmak için buraya tıklayın

“Sırada ne var, koltuk atamamızla taşıyıcılarımızdaki çıkartmalar? Basit yönergeleri takip etmediğimizde, havayolları kurallar oluşturmak zorunda kalıyor. Ve evet, kurallara uymaya ve nezaket pratiğini uygulayanlar için kokuyor ve sinir bozucu” dedi.


Kapı biti Reddit iplik bölünmüş


“Kapı Bitleri” yolcuları artık sadece çizgiyi kesmiyor, şimdi diğer yolcularından değerli havai bina alanı alıyorlar. (Istock)


Randall, “Yalnızca yaygın nezaket uygulansaydı, AA veya diğer havayollarının yeni bir pozisyon yaratması gerekmeyecekti. Sosyal becerilerimiz ve nezaketimiz zayıfladıkça, bir yatılı teknoloji pozisyonu yaratmak garanti ediliyor gibi görünüyor.” Dedi.

Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın

“Akran baskısının, diğer yolcuların, kapı bitlerinin belirlenen bölgelerine geri dönmesini sıkıca hatırlatacağı günler geride kaldı. Bugün, konuşmak hızla kavgaya dönüşebilir.”

Fox Business 'Daniella Genovese bu rapora katkıda bulundu.