Ryanair, havaalanı barlarını yolcu başına izin verilen içecek sınırlamasına katılmaya çağırıyor.
Ryanair tarafından yayınlanan yakın tarihli bir basın açıklamasına göre, Avrupa Birliği içindeki tüm havalimanlarına yapılan bu talep, rahatsız edici bir yolcunun havayolunu uçuşu yönlendirmeye zorlamasının bir sonucudur ve havayolu şu anda bu kişiye karşı hukuk davası açıyor.
Bir Ryanair sözcüsü yaptığı açıklamada, “AB yetkililerinin havalimanlarında alkol satışını sınırlamak için harekete geçme zamanı geldi. Ryanair gibi havayolları, özellikle rahatsız edici yolcu vakalarında uçaklarımızda alkol satışını zaten kısıtlıyor ve sınırlandırıyor.” .
HAVAYOLU SEYAHATÇISI, UÇAĞA BİNMEDEN ÖNCE KOKTEYLİ KARIŞTIRDIĞI İÇİN VİRAL OLDU: YASAL MI?
“Havalimanlarında yolcuların neden 2 alkollü içecekle sınırlı olmadığını (biniş kartlarını gümrüksüz satışları sınırlandırdıkları şekilde kullanmaları) anlayamıyoruz, çünkü bu, uçakta daha güvenli ve daha iyi yolcu davranışına ve daha güvenli bir seyahate yol açacaktır. Avrupa'nın her yerinde yolcular ve mürettebat için seyahat deneyimi.”
Ryanair, aşırı sarhoş yolcuların uçağa binmesini önlemek için tüm havaalanı barlarından içecek miktarını yolcu başına iki ile sınırlamalarını istiyor. (iStock)
Basın açıklamasına göre Ryanair, rahatsız edici yolcuya karşı geçen yıl İrlanda Çevre Mahkemesi'nde dava açtı. Havayolu 15.000 dolardan fazla tazminat talep ediyor.
Yolcu Dublin'den Lanzarote'ye giden FR7124 sefer sayılı uçuştaydı.
Basın açıklamasında, “Yolcunun bu rahatsız edici davranışı nedeniyle uçak, indiği Porto'ya yönelmek zorunda kaldı ve yolcu indirilip tutuklandı.” ifadesine yer verildi.
UÇUŞ YOLCULARININ TSA İÇİN KIRMIZI BAYRAK OLAN VE SİZİN HAVALİMANI'NDA KALMANIZA NEDEN OLABİLECEK GÜNLÜK DAVRANIŞLARI
“Mürettebat saatleri kısıtlamaları nedeniyle uçak, mürettebat ve 160'tan fazla yolcu, konaklama, yemek vb. masrafları tamamen Ryanair tarafından karşılanarak Porto Havalimanı'nda geceyi geçirmek zorunda kaldı.”
Ryanair şu anda bu sınırlı içecek değişikliğini yapmak için havalimanlarını ararken rahatsız edici bir yolcuya karşı hukuk davası açıyor. (Getty Images)
Ryanair'e göre, Lanzarote'den Dublin'e geciken dönüşü gerçekleştirmek için ek bir uçak ve mürettebatın sağlanması gerekiyordu.
Havayolu, 15.000 $'lık hasar artı yönlendirme maliyetinin bir dökümünü kamuoyuyla paylaştı: Tahmini 800 $ fazla baca, 7.000 $ yolcu ve mürettebat gecelik konaklama, 2.5000 $ Porto havaalanı iniş/işleme ücreti, 750 $ uçak içi satış kaybı, 1.800 $ yedek mürettebat maliyetleri ve 2.500 Portekiz avukatlık ücreti (bugüne kadar).
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için şu adresi ziyaret edin: www.Haberler/lifestyle
Ryanair sözcüsü, “Eğer bu rahatsız edici yolcu, uçağın, 160 yolcunun ve 6 mürettebatın güvenliğini korumak için rotayı Porto'ya yönlendirmeseydi, bu maliyetlerin hiçbiri oluşmayacaktı” dedi.
Ryanair'in CEO'su Michael O'Leary, son dönemde yolcuların sarhoş olmaları nedeniyle saldırgan davranışları sergilediğini belirtti. (iStock)
“Avrupa hükümetleri, rahatsız edici yolcuların uçak güvenliğini tehdit etmesi ve onları yön değiştirmeye zorlaması durumunda defalarca harekete geçmiyor.”
Geçtiğimiz yıl, Ryanair'in CEO'su Michael O'Leary, havayolu şirketinin sarhoş yolcularla tekrar tekrar karşılaştığı ve bunların uçuş sırasında yaşayabileceği zorluklar hakkında yorum yapmıştı.
The Telegraph'a göre O'Leary, “Eski günlerde çok fazla içen insanlar eninde sonunda yere düşer veya uykuya dalardı. Ama şimdi bu yolcular da tablet ve toz kullanıyor.” dedi.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Şöyle devam etti, “Bu bir karışım. Yönetilmesi çok zor hale gelen çok daha agresif davranışlarla karşılaşıyorsunuz. Ve bu sadece mürettebata yönelik değil. Yolcuların birbirleriyle kavga etmesi artık uçakta büyüyen bir trend.”
Yakın zamanda rahatsız edici bir yolcuyla yaşanan ve hukuk davasına yol açan bir karşılaşmanın ardından Ryanair, Avrupa Birliği'ndeki havaalanı barlarından yolculara sunulan içecek miktarını sınırlamalarını istiyor. (iStock)
O'Leary ayrıca havayolu personelinin sarhoş yolcuyu kapıda tespit etmesinin zorlaştığını da söyledi.
“Ayağa kalkabildikleri ve ayaklarını sürüyebildikleri sürece geçebilirler. Sonra uçak havalandığında bu kötü davranışı görüyoruz.”
Ryanair'in “yolcuların kötü davranışlarına karşı katı bir sıfır tolerans politikası” var, bu nedenle havayolu rahatsız edici yolcunun ardından yasal işlem başlatıyor.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Basın bülteninde, “Ryanair, uçuşları aksatmayan yolcuların büyük çoğunluğunun yararına, uçaklardaki asi yolcu davranışlarıyla mücadele etmek için kararlı adımlar atmaya devam edecektir.” ifadesine yer verildi.
Haberler Digital, yorum almak için Ryanair'e ulaştı.
Sydney Borchers, Haberler Digital'de yaşam tarzı prodüksiyon asistanıdır.
Ryanair tarafından yayınlanan yakın tarihli bir basın açıklamasına göre, Avrupa Birliği içindeki tüm havalimanlarına yapılan bu talep, rahatsız edici bir yolcunun havayolunu uçuşu yönlendirmeye zorlamasının bir sonucudur ve havayolu şu anda bu kişiye karşı hukuk davası açıyor.
Bir Ryanair sözcüsü yaptığı açıklamada, “AB yetkililerinin havalimanlarında alkol satışını sınırlamak için harekete geçme zamanı geldi. Ryanair gibi havayolları, özellikle rahatsız edici yolcu vakalarında uçaklarımızda alkol satışını zaten kısıtlıyor ve sınırlandırıyor.” .
HAVAYOLU SEYAHATÇISI, UÇAĞA BİNMEDEN ÖNCE KOKTEYLİ KARIŞTIRDIĞI İÇİN VİRAL OLDU: YASAL MI?
“Havalimanlarında yolcuların neden 2 alkollü içecekle sınırlı olmadığını (biniş kartlarını gümrüksüz satışları sınırlandırdıkları şekilde kullanmaları) anlayamıyoruz, çünkü bu, uçakta daha güvenli ve daha iyi yolcu davranışına ve daha güvenli bir seyahate yol açacaktır. Avrupa'nın her yerinde yolcular ve mürettebat için seyahat deneyimi.”
Ryanair, aşırı sarhoş yolcuların uçağa binmesini önlemek için tüm havaalanı barlarından içecek miktarını yolcu başına iki ile sınırlamalarını istiyor. (iStock)
Basın açıklamasına göre Ryanair, rahatsız edici yolcuya karşı geçen yıl İrlanda Çevre Mahkemesi'nde dava açtı. Havayolu 15.000 dolardan fazla tazminat talep ediyor.
Yolcu Dublin'den Lanzarote'ye giden FR7124 sefer sayılı uçuştaydı.
Basın açıklamasında, “Yolcunun bu rahatsız edici davranışı nedeniyle uçak, indiği Porto'ya yönelmek zorunda kaldı ve yolcu indirilip tutuklandı.” ifadesine yer verildi.
UÇUŞ YOLCULARININ TSA İÇİN KIRMIZI BAYRAK OLAN VE SİZİN HAVALİMANI'NDA KALMANIZA NEDEN OLABİLECEK GÜNLÜK DAVRANIŞLARI
“Mürettebat saatleri kısıtlamaları nedeniyle uçak, mürettebat ve 160'tan fazla yolcu, konaklama, yemek vb. masrafları tamamen Ryanair tarafından karşılanarak Porto Havalimanı'nda geceyi geçirmek zorunda kaldı.”

Ryanair şu anda bu sınırlı içecek değişikliğini yapmak için havalimanlarını ararken rahatsız edici bir yolcuya karşı hukuk davası açıyor. (Getty Images)
Ryanair'e göre, Lanzarote'den Dublin'e geciken dönüşü gerçekleştirmek için ek bir uçak ve mürettebatın sağlanması gerekiyordu.
Havayolu, 15.000 $'lık hasar artı yönlendirme maliyetinin bir dökümünü kamuoyuyla paylaştı: Tahmini 800 $ fazla baca, 7.000 $ yolcu ve mürettebat gecelik konaklama, 2.5000 $ Porto havaalanı iniş/işleme ücreti, 750 $ uçak içi satış kaybı, 1.800 $ yedek mürettebat maliyetleri ve 2.500 Portekiz avukatlık ücreti (bugüne kadar).
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için şu adresi ziyaret edin: www.Haberler/lifestyle
Ryanair sözcüsü, “Eğer bu rahatsız edici yolcu, uçağın, 160 yolcunun ve 6 mürettebatın güvenliğini korumak için rotayı Porto'ya yönlendirmeseydi, bu maliyetlerin hiçbiri oluşmayacaktı” dedi.

Ryanair'in CEO'su Michael O'Leary, son dönemde yolcuların sarhoş olmaları nedeniyle saldırgan davranışları sergilediğini belirtti. (iStock)
“Avrupa hükümetleri, rahatsız edici yolcuların uçak güvenliğini tehdit etmesi ve onları yön değiştirmeye zorlaması durumunda defalarca harekete geçmiyor.”
Geçtiğimiz yıl, Ryanair'in CEO'su Michael O'Leary, havayolu şirketinin sarhoş yolcularla tekrar tekrar karşılaştığı ve bunların uçuş sırasında yaşayabileceği zorluklar hakkında yorum yapmıştı.
The Telegraph'a göre O'Leary, “Eski günlerde çok fazla içen insanlar eninde sonunda yere düşer veya uykuya dalardı. Ama şimdi bu yolcular da tablet ve toz kullanıyor.” dedi.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Şöyle devam etti, “Bu bir karışım. Yönetilmesi çok zor hale gelen çok daha agresif davranışlarla karşılaşıyorsunuz. Ve bu sadece mürettebata yönelik değil. Yolcuların birbirleriyle kavga etmesi artık uçakta büyüyen bir trend.”

Yakın zamanda rahatsız edici bir yolcuyla yaşanan ve hukuk davasına yol açan bir karşılaşmanın ardından Ryanair, Avrupa Birliği'ndeki havaalanı barlarından yolculara sunulan içecek miktarını sınırlamalarını istiyor. (iStock)
O'Leary ayrıca havayolu personelinin sarhoş yolcuyu kapıda tespit etmesinin zorlaştığını da söyledi.
“Ayağa kalkabildikleri ve ayaklarını sürüyebildikleri sürece geçebilirler. Sonra uçak havalandığında bu kötü davranışı görüyoruz.”
Ryanair'in “yolcuların kötü davranışlarına karşı katı bir sıfır tolerans politikası” var, bu nedenle havayolu rahatsız edici yolcunun ardından yasal işlem başlatıyor.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Basın bülteninde, “Ryanair, uçuşları aksatmayan yolcuların büyük çoğunluğunun yararına, uçaklardaki asi yolcu davranışlarıyla mücadele etmek için kararlı adımlar atmaya devam edecektir.” ifadesine yer verildi.
Haberler Digital, yorum almak için Ryanair'e ulaştı.
Sydney Borchers, Haberler Digital'de yaşam tarzı prodüksiyon asistanıdır.