Southwest'in sadık müşterileri olduğunu iddia eden gezginler, havayolu Salı günü popüler yolcu Perk'teki değişiklikleri duyurduktan sonra ortaya çıkıyor.
Fox Business, Teksas merkezli taşıyıcı, gelir artışını ve kârlılık hissedarlarına geri dönme çabasıyla birkaç değişiklik yapıldığını ortaya koydu.
Bu değişiklikler, tüm yolcuların iki çantayı ücretsiz olarak kontrol etmesini sağlayan kontrol edilen çanta politikasına bir ayarlama içerecektir. Southwest henüz ne kadar yolcu tahsil edileceğini henüz açıklamadı, ancak üçüncü bir kontrol edilen çanta ücreti Southwest.com'da 150 $ olarak listeleniyor.
Cesur Havaalanı Trendi, kalkıştan 15 dakika önce kapıya gelen gezginler var
Salı günü açıklanan hareket, sosyal medyada gezginlerden güçlü tepkiler tetikliyor, hatta bazıları artık ücretsiz kontrol edilmiş çantalar alamazlarsa Southwest ile uçmayı bırakmakla tehdit ediyor.
“Ne yapacağınızı söyleyin – boykot, kitle göçü, kusurlu. Bunu şu anda büyük bir dalgada yapabilir miyiz?” Bir kişi Güneybatı Reddit iş parçacığında yazdı.
Southwest Airlines, artık tüm müşterilere iki ücretsiz kontrol edilen çanta sunmayacağını ve havayolu yolcularının hayal kırıklığını artırdığını açıkladı. (Istock)
“Tabutta çivi,” diye yazdı başka bir kişi.
Başka bir kullanıcı farklı bir iş parçacığında, “Bu kelimenin tam anlamıyla hala Güneybatı uçmamın son sebebiydi. Şimdi sadece farklı renklerle ruh.”
“Eskiden iyilik yapardım [Southwest] Bagaj ücreti eksikliği için. Bir Reddit kullanıcısı, fiyatları aynı kalırsa kesinlikle benim ilk tercihim olmayacaklar.
Haberler Digital yorum için Southwest'e ulaştı.
28 Mayıs'tan itibaren, sadece hızlı ödüller A listesi tercih edilen üyeleri ve iş seçimi ücretlerinde seyahat eden müşteriler iki ücretsiz kontrollü çanta alacaktır. Rapid Rewards Kredi Kartı Üyeleri ilk kontrol edilen çantalarını ücretsiz olarak alacaklar. Southwest'in basın açıklamasına göre, bu iki kategoriye girmeyen diğer müşteriler her iki kontrol edilen çanta için de ücretlendirilecek.
Uçuş Yolcu, insanın bacak alanına girdiğinde 'sinir bozucu' anı paylaşıyor: 'Lütfen bunu yapma'
Teksas merkezli bir seyahat endüstrisi uzmanı ve “The Wing'ten View” Blogunun yazarı Gary Leff, “Southwest'e kızmak mantıklı çünkü marka vaadlerini tersine çevirme niyetini, kontrol edilen bagaj için ücret eksikliği veya ücret eksikliği” olarak tanıttıklarını duyurdular. “Dedi.
Southwest Airlines, müşteri dostu politikasını “gelir artışını artırmak ve hissedarların beklediği bir karlılık seviyesine geri dönmek için” bir çabayı sona erdiriyor. (Kevin Dietsch/Getty Images)
“Deal yaptılar [with] Müşterilerle, değiştikleri basit ve gerçeğe uygun bir değer önerisine dayanarak onlarca yıl süren bir ilişki ve sadık müşteriler ihanete uğramış hissediyorlar.
“Yirmi yıldır Southwest bir öncü ve bir Maverick oldu ve mirasın sona erdiğini duyurdular.”
'Kapı Biti' koşu, sinir bozucu seyahat trendinde daha fazla havayolu gerektiren 'çatlak' gerektiren el ilanları var
Southwest Airlines gezginleri, ücretsiz kontrol edilen çantaların sonuna kadar tepkilerini paylaşıyor. (Istock)
Diğer sosyal medya kullanıcıları, bir zamanlar sadık Güneybatı müşterileri olmalarına rağmen, diğer havayollarıyla uçmayı düşüneceklerini, ancak bir boykotun cevap olduğunu düşünmediklerini söyledi.
“Boykot etmeyeceğim. SW'yi çok uçurdum – ama sadece A noktasından B noktasına almak zorunda olduğum için – ve SW genellikle bunu en ucuz oranda ve/veya en uygun zamanlarda ve rotalarda sağlayabilir. Eğer SW bunu belirli bir yolculukta hala sağlayabilirse, o zaman para cezası. Ama şimdi diğer havayolları daha sık düşünülecek,” diye yorumladı başka bir Reddit kullanıcı.
“Elbette bu berbat, ama herkesin işaret ettiği gibi, şimdi diğer her havayoluna benziyorlar, bu yüzden bir başkası için boykot etmenin bir faydası yok. En ucuz fuara ve benim için en uygun veya doğrudan rotaya gelecek. Ev havaalanıma dayanarak, muhtemelen güneybatı olacak.”
Daha fazla yaşam tarzı makalesi için FoxNews.com/Lifestyle adresini ziyaret edin.
Leff, Southwest'in bir zamanlar esnek bir rebooking veya ücretsiz kontrol edilmiş çantaları gibi müşteri dostu politikaları olduğunu ve bu da onu diğer büyük havayollarından ayırmaya yardımcı olduğunu, ancak bu son değişikliklerin havayolu ve müşterileri arasındaki ilişkiye zarar verdiği görülüyor.
Bir seyahat uzmanı olan Gary Leff, Southwest'in müşteri dostu bagaj politikasının taşıyıcının sektördeki rekabetçi farkı olduğunu söyledi. (Istock)
Leff, “Şimdi, daha pahalı bilet satın alan müşterilere bu tür ödevler için ücret talep etseler bile, check-in'den önce koltuk ödevleriyle birlikte gelmeyecek temel ekonomi ücretlerini tanıtıyorlar. En ucuz biletlerde puan kazandırdılar. Çanta ücretlerini tanıtıyorlar. Ve biniş süreçlerini geliştiriyorlar.” Dedi.
“Standart koltuklardaki bacak boşluğu pahasına ekstra bacak boşluğu ekleyecekler.”
Yaşam tarzı bültenimize kaydolmak için buraya tıklayın
Leff, diğer havayollarına kıyasla, Southwest'in koltuk arkası eğlence ekranları, hızlı Wi-Fi ve ekstra bacaklı koltuk seçenekleri gibi bazı olanaklardan yoksun olduğunu ve bunların hepsi gezginlerin taşıyıcı ile bilet satın almasını engelleyebileceğini söyledi.
Sadık Southwest Airlines müşterileri, havayolu müşteri dostu bagaj politikasını sona erdirmeye karar verdikten sonra endişelerini paylaşıyorlar. (Istock)
Leff, “Aynı zamanda Southwest, ürünleri ve endüstrinin geri kalanı arasındaki farklılaşmayı en aza indirgemekle birlikte, aynı modeli kovalarken diğer havayollarının arkasında olacaklar.” Dedi.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
“Başka bir deyişle, Southwest Airlines, peşinde koştukları model için kendisini sektörün altına konumlandırırken rekabetçi farklılaşmasını bırakıyor.”
Fox Business 'Daniella Genovese bu rapora katkıda bulundu.
Sydney Borchers, Haberler Digital'in yaşam tarzı yapım asistanıdır.
Fox Business, Teksas merkezli taşıyıcı, gelir artışını ve kârlılık hissedarlarına geri dönme çabasıyla birkaç değişiklik yapıldığını ortaya koydu.
Bu değişiklikler, tüm yolcuların iki çantayı ücretsiz olarak kontrol etmesini sağlayan kontrol edilen çanta politikasına bir ayarlama içerecektir. Southwest henüz ne kadar yolcu tahsil edileceğini henüz açıklamadı, ancak üçüncü bir kontrol edilen çanta ücreti Southwest.com'da 150 $ olarak listeleniyor.
Cesur Havaalanı Trendi, kalkıştan 15 dakika önce kapıya gelen gezginler var
Salı günü açıklanan hareket, sosyal medyada gezginlerden güçlü tepkiler tetikliyor, hatta bazıları artık ücretsiz kontrol edilmiş çantalar alamazlarsa Southwest ile uçmayı bırakmakla tehdit ediyor.
“Ne yapacağınızı söyleyin – boykot, kitle göçü, kusurlu. Bunu şu anda büyük bir dalgada yapabilir miyiz?” Bir kişi Güneybatı Reddit iş parçacığında yazdı.
Southwest Airlines, artık tüm müşterilere iki ücretsiz kontrol edilen çanta sunmayacağını ve havayolu yolcularının hayal kırıklığını artırdığını açıkladı. (Istock)
“Tabutta çivi,” diye yazdı başka bir kişi.
Başka bir kullanıcı farklı bir iş parçacığında, “Bu kelimenin tam anlamıyla hala Güneybatı uçmamın son sebebiydi. Şimdi sadece farklı renklerle ruh.”
“Eskiden iyilik yapardım [Southwest] Bagaj ücreti eksikliği için. Bir Reddit kullanıcısı, fiyatları aynı kalırsa kesinlikle benim ilk tercihim olmayacaklar.
Haberler Digital yorum için Southwest'e ulaştı.
28 Mayıs'tan itibaren, sadece hızlı ödüller A listesi tercih edilen üyeleri ve iş seçimi ücretlerinde seyahat eden müşteriler iki ücretsiz kontrollü çanta alacaktır. Rapid Rewards Kredi Kartı Üyeleri ilk kontrol edilen çantalarını ücretsiz olarak alacaklar. Southwest'in basın açıklamasına göre, bu iki kategoriye girmeyen diğer müşteriler her iki kontrol edilen çanta için de ücretlendirilecek.
Uçuş Yolcu, insanın bacak alanına girdiğinde 'sinir bozucu' anı paylaşıyor: 'Lütfen bunu yapma'
Teksas merkezli bir seyahat endüstrisi uzmanı ve “The Wing'ten View” Blogunun yazarı Gary Leff, “Southwest'e kızmak mantıklı çünkü marka vaadlerini tersine çevirme niyetini, kontrol edilen bagaj için ücret eksikliği veya ücret eksikliği” olarak tanıttıklarını duyurdular. “Dedi.

Southwest Airlines, müşteri dostu politikasını “gelir artışını artırmak ve hissedarların beklediği bir karlılık seviyesine geri dönmek için” bir çabayı sona erdiriyor. (Kevin Dietsch/Getty Images)
“Deal yaptılar [with] Müşterilerle, değiştikleri basit ve gerçeğe uygun bir değer önerisine dayanarak onlarca yıl süren bir ilişki ve sadık müşteriler ihanete uğramış hissediyorlar.
“Yirmi yıldır Southwest bir öncü ve bir Maverick oldu ve mirasın sona erdiğini duyurdular.”
'Kapı Biti' koşu, sinir bozucu seyahat trendinde daha fazla havayolu gerektiren 'çatlak' gerektiren el ilanları var

Southwest Airlines gezginleri, ücretsiz kontrol edilen çantaların sonuna kadar tepkilerini paylaşıyor. (Istock)
Diğer sosyal medya kullanıcıları, bir zamanlar sadık Güneybatı müşterileri olmalarına rağmen, diğer havayollarıyla uçmayı düşüneceklerini, ancak bir boykotun cevap olduğunu düşünmediklerini söyledi.
“Boykot etmeyeceğim. SW'yi çok uçurdum – ama sadece A noktasından B noktasına almak zorunda olduğum için – ve SW genellikle bunu en ucuz oranda ve/veya en uygun zamanlarda ve rotalarda sağlayabilir. Eğer SW bunu belirli bir yolculukta hala sağlayabilirse, o zaman para cezası. Ama şimdi diğer havayolları daha sık düşünülecek,” diye yorumladı başka bir Reddit kullanıcı.
“Elbette bu berbat, ama herkesin işaret ettiği gibi, şimdi diğer her havayoluna benziyorlar, bu yüzden bir başkası için boykot etmenin bir faydası yok. En ucuz fuara ve benim için en uygun veya doğrudan rotaya gelecek. Ev havaalanıma dayanarak, muhtemelen güneybatı olacak.”
Daha fazla yaşam tarzı makalesi için FoxNews.com/Lifestyle adresini ziyaret edin.
Leff, Southwest'in bir zamanlar esnek bir rebooking veya ücretsiz kontrol edilmiş çantaları gibi müşteri dostu politikaları olduğunu ve bu da onu diğer büyük havayollarından ayırmaya yardımcı olduğunu, ancak bu son değişikliklerin havayolu ve müşterileri arasındaki ilişkiye zarar verdiği görülüyor.

Bir seyahat uzmanı olan Gary Leff, Southwest'in müşteri dostu bagaj politikasının taşıyıcının sektördeki rekabetçi farkı olduğunu söyledi. (Istock)
Leff, “Şimdi, daha pahalı bilet satın alan müşterilere bu tür ödevler için ücret talep etseler bile, check-in'den önce koltuk ödevleriyle birlikte gelmeyecek temel ekonomi ücretlerini tanıtıyorlar. En ucuz biletlerde puan kazandırdılar. Çanta ücretlerini tanıtıyorlar. Ve biniş süreçlerini geliştiriyorlar.” Dedi.
“Standart koltuklardaki bacak boşluğu pahasına ekstra bacak boşluğu ekleyecekler.”
Yaşam tarzı bültenimize kaydolmak için buraya tıklayın
Leff, diğer havayollarına kıyasla, Southwest'in koltuk arkası eğlence ekranları, hızlı Wi-Fi ve ekstra bacaklı koltuk seçenekleri gibi bazı olanaklardan yoksun olduğunu ve bunların hepsi gezginlerin taşıyıcı ile bilet satın almasını engelleyebileceğini söyledi.

Sadık Southwest Airlines müşterileri, havayolu müşteri dostu bagaj politikasını sona erdirmeye karar verdikten sonra endişelerini paylaşıyorlar. (Istock)
Leff, “Aynı zamanda Southwest, ürünleri ve endüstrinin geri kalanı arasındaki farklılaşmayı en aza indirgemekle birlikte, aynı modeli kovalarken diğer havayollarının arkasında olacaklar.” Dedi.
Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın
“Başka bir deyişle, Southwest Airlines, peşinde koştukları model için kendisini sektörün altına konumlandırırken rekabetçi farklılaşmasını bırakıyor.”
Fox Business 'Daniella Genovese bu rapora katkıda bulundu.
Sydney Borchers, Haberler Digital'in yaşam tarzı yapım asistanıdır.